همکاری آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری موجب رشد و بالندگی تفکر در کودکان و نوجوانان می شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:آموزش فلسفه برای کودک،رشد و پرورش توان فکری و تفکر، افزایش خلاقیت و ذوق هنری و توسعه مهارت خواندن در دانش آموزان بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در بیستمین روز از فروردین ماه ۱۳۹۹ شهین جوانی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از معاونان و کارشناسان هر دو اداره برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه، دانش‌آموزان را سرمایه ها و دارایی این کشور دانست و از همکاری خوب کانون در تدوین قصه های شهر من در سال گذشته سپاسگزاری کرد.

وی در ادامه، بهره گیری از شعر، قصه و بازی را جهت آموزش مفاهیم به شکل غیر مستقیم ضروری دانست و اذعان داشت : در این راستا استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار آموزش و پرورش می‌تواند اتفاقات خوشایندی را رقم بزند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد:  آموزش فلسفه برای کودک،  رشد و پرورش توان فکری و تفکر، افزایش خلاقیت و ذوق هنری و توسعه مهارت خواندن در دانش آموزان بسیار مهم است.

شهین جوانی در ادامه ابراز امیدواری کرد : هم افزایی ایجاد شده و ابزارهای در اختیار با بهره مندی از فرصت های متنوع یادگیری، همسویی و هماهنگی بیشتری را در اجرای برنامه ها به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =