کد خبر: 296891
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
بازدید 387
برپایی «محفل اُنس با قرآن» در کانون استان گیلان

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، همکاران ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در محفل اُنس با قرآن شرکت‌می‌کنند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این محفل به‌همت شورای اقامه نماز کانون و به‌منظور بسط و گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه، به ویژه‌ درمیان کارکنان ستادی این نهاد فرهنگی به‌عنوان دست‌اندرکارحوزه‌ی کودک و نوجوان برگزارمی‌شود.

طی برپایی این محفل که روزهای ماه مبارک و رمضان و پس از برپایی نماز ظهر و عصر صورت‌می‌گیرد، همکاران ستادی کانون پرورش فکری استان گیلان در فضایی معنوی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در سالن سینمای این مجموعه در شهر رشت به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله قرآن مجید پرداخته و ضمن هم‌خوانی دعای ماه‌ میهمانی پروردگار، از برکت‌های فصل رویش جان‌ها بهره‌مندمی‌شوند.

این درحالی‌است که دیگر فعالیت‌های برگرفته از آموزه‌های اسلامی این مجموعه نیز در قالب‌هایی هدف‌مند و با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی درحال برگزاری‌است و انتشار فراخوان«بهار مناجات»، برگزاری «رزمایش‌هم‌دلی» و جمع‌آوری کمک‌های نقدی همکاران جهت تهیه‌ی بسته‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب‌پذیر و هم‌چنین، اجرای مسابقه «گل‌واژه‌های ماه خدا»، از جمله‌ی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این روزها به‌شمارمی‌رود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =