تجلیل از فعالیت‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: خاکریزهای فرهنگی عرصه‌ی نوین فعالیت برای نسل جدید است و بسیج با درک موقعیت و زمان در این زمینه خوش درخشیده است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج از مدیرکل کانون استان به مناسبت فعالیت در عرصه‌ی مجازی در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا و هم‌چنین هفته‌ی معلم تجلیل کرد.

در این دیدار مدیرکل کانون استان با تبریک ماه مبارک رمضان و هفته‌ی معلم گفت: شما بسیجیان، به عنوان سرمایه‌های نظام، در دوران دفاع مقدس از جان خویش گذشتید و اکنون که خاکریزها عوض شده در سنگرهای فرهنگی خدمت می‌کنید و این مایه‌ی دلگرمی همه‌ی ما و نسل جوان ماست.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گوناگون کانون گفت: هدف ما در کانون تربیت نسلی پویا و متعهد به اسلام و انقلاب است که در قالبی جذاب و مطابق با ذوق مخاطبان کودک و نوجوان به آنان ارایه می‌شود.

وی، که رییس هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان و ناظر مجمع بسیج استان است، به فعالیت‌های کانون در فضای مجازی در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا برای کودکان و نوجوانان روستاها و حاشیه‌ی شهرها اشاره و عنوان کرد: کودکان و نوجوانان بسیاری در این مناطق وجود دارند که به امکانات فرهنگی دسترسی ندارند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای برقراری عدالت فرهنگی، تلاش‌های فراوانی برای ارایه‌ی خدمت به این مخاطبان انجام داده است و اکنون در زمان تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری در عرصه‌ی فضای مجازی به صورت جدی و موثر در حال فعالیت است.

هادی از جذب کمک نیکوکاران و گسترش ناوگان سیار کانون در این زمینه خبر داد و در بیانی استعاری خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان نقاط مرزی، حاشیه‌ی شهر و روستاها فرزندان ایران عزیز هستند و ما باید تلاش کنیم ایشان را به زمین خودمان بیاوریم و با هم بازی کنیم.

سرهنگ رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج، نیز در سخنانی کوتاه ایام را به حاضران تبریک گفت و از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه‌ی کانون برای خدمت به فرزندان این استان و فعالیت‌های پیک مجازی کانون قدردانی کرد.

لطیفی در پایان با اهدای لوح به مدیرکل کانون استان از وی تجلیل کرد. در بخشی از این لوح که به امضای فرمانده سپاه سلمان استان، امان‌ا... گشتاسبی رسیده، آمده است: عرصه‌ی تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی همه جانبه‌ی کشور و فرصتی جدید برای ارتقای سرمایه‌ی انسانی شایسته در حوزه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و تربیتی است. هفته‌ی گرامیداشت مقام معلم را که تجلی دیگری از نقش پرفروغ معلم در فرهنگ‌سازی دینی و انقلابی و ارتقای آگاهی و بینش اجتماعی جامعه است تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون‌تان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

قابل ذکر است در این دیدار، که رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان و تعدادی دیگر از بسیجیان مهمان کانون بودند، با حضور در اتاق کار همکاران با اهدای گل، هفته‌ی معلم را به آنان تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =