تولید ۱۶۱ محتوای مجازی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

معصومه هادی: اگر نسبت به آینده‌ی کودکان احساس مسئولیت کنیم باید با استفاده از ایده‌های خودشان برای حال خوب آنان برنامه‌ریزی کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از تولید ۱۶۱ محتوای مجازی توسط همکاران در مراکز فرهنگی‌هنری استان خبر داد.

معصومه هادی با بیان این مطلب گفت: به دلیل تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری، در پی همه‌گیری ویروس کرونا و عدم حضور اعضا، گروه‌های مجازی توسط مربیان برای آنان تشکیل شده است تا با نظارت خانواده‌ها، مخاطبان ما از آموزش‌های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

وی سپس در خصوص اقدام‌های دیگر کانون در این شرایط عنوان کرد: در کنار حضور مستمر در گروه‌های مجازی، تولید آثار موثر و متنوع برای کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد و همکاران ما در این بخش نیز ۱۶۱ اثر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تولید کرده‌اند تا در اختیار اعضای مراکز و دیگر علاقه‌مندان قرار گیرد.

هادی در توضیح این بخش از سخنان خود به تولید ۵۰ کتاب صوتی، ۸۹ فیلم و کلیپ آموزشی با موضوع‌های قصه‌گویی، کاردستی، اوریگامی، معرفی کتاب، فعالیت‌های علمی، معرفی سرزمین و... اشاره کرد و افزود: در واحد هنری نیز ۲۲ فیلم آموزشی در خصوص تکنیک‌های سفالگری، ساخت پویانمایی و آشنایی با تکنیک‌های نقاشی تولید شده است.

مدیرکل کانون در پایان با عنوان این مطلب که: اگر نسبت به آینده‌ی کودکان احساس مسئولیت کنیم باید با استفاده از ایده‌های خودشان برای حال خوب آنان برنامه‌ریزی کنیم، گفت: فعالیت ما در مجموعه‌ی کانون در این حوزه ادامه خواهد داشت تا بتوانیم خدمات کانون را به گروه بیشتری از مخاطبان، که به مراکز فرهنگی‌هنری دسترسی ندارند، ارایه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =