اجرای طرح جامع غربالگری استعدادهای کودکان و نوجوانان برای اولین بار در استان اصفهان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:طرح جامع تست و غربالگری استعدادهای کودکان و نوجوانان برای اولین بار در سطح کشور توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با توجه به ماموریت ذاتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کشف و پرورش استعدادهای جامعه عنوان کرد: با توجه به هدف گذاری،این اداره  برای اولین بار در سطح کشور طرح جامع تست و غربالگری استعدادهای  کودکان و نوجوانان رده سنی 4 تا 18 سال را برگزار می نماید.

 قلمکاریان اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود ویروس کرونا کلیه مراکز کانون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، شرایط حضور کودکان و نوجوانان را فراهم نموده تا خانواده های محترم با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه نمایند.

وی ضمن تاکید بر لزوم اجرای آن در جامعه ابراز امیدواری کرد و گفت:با تمهیدات صورت گرفته، پیش بینی می کنیم این طرح با استقبال مردم شریف استان مواجه شود و از خانواده ها  برای شرکت در این طرح  دعوت می شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در خصوص ثبت نام طرح توضیح داد:برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بازه زمانی 17 تا 31 خرداد به مراکز کانون مراجعه کرده و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور طرحی کاملا نوین با الگوگیری از طرح های موفق بین المللی و کاملا بومی سازی شده و خلاقانه است،افزود: طرح غربالگری باعث رشد فکری و مهارتی چشمگیری در این گروه سنی شده و زمینه ساز کشف و رشد استعدادها و توانمندی هایشان و هدایت هر چه بهتر آنها برای آینده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به کارهای موفق گذشته این مرکز طرح مذکور را تکمیل کننده و اصلاح فرآیند قبلی دانست و گفت: در اجرای طرح جدید از نخبگان استفاده شده  و با اجرای طرح های پژوهشی متعدد و انجام آزمایشی موفق تصمیم به توسعه در کل استان اصفهان گرفته شده است.

قلمکاریان در پایان گفت:امید است با عنایت پروردگار بتوانیم فرزندان توانمند و مستعد برای آبادی هر چه بیشتر و بهتر ایران عزیز تربیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =