خوانش کتاب های جدید در گروه‌های مجازی کودک و نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کبکیان

بدلیل شیوع ویروس کرونا و عدم دسترسی اعضا به امانت بری کتاب های تازه ثبت شده در مراکز ، مرکز فرهنگی هنری کبکیان در اقدامی جدید کتاب های تازه رسیده به مرکز را، در قالب روخوانی کتاب (خوانش صوتی) در گروه های مجازی کودک و نوجوان این مرکز معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کبکیان در این خصوص گفت: بیش از ۳۴ عنوان کتاب و ۱۷۷ جلد کتاب تازه و جدید به مرکز فرهنگی هنری ارسال شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا اعضا نمی توانند از کتاب ها استفاده کنند.

وی اظهار داشت:  با توجه به عدم دسترسی اعضا به کتاب ها ، معرفی کتاب های جدید به صورت خوانش صوتی انجام گرفت و با اشتراک گذاشتن در گروه‌های مرکز این کودکان و نوجوانان از مطالب کتاب بهره‌مند و ارتباط آنها با مراکز حفظ می شود.

محمدی هدف از این خوانش پایدارسازی اعضای کتابخوان مرکز اشاره کرد و ادامه داد: پیوند ماه و خورشید، همیشه همه جا او، عجیب‌های ته‌دریا را تا کنون برای اعضا خوانش کرده‌ایم و امیدوارم این امر مستمر باشد و بتوانیم همیشه کتاب‌های جدید را برای اعضا معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =