برگزاری کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون کهگیلویه و بویراحمد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، کارگاه‌های ویژه ی طرح «حالِ خوشِ زندگی»، از ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ با تاکید بر بازآموزی مربیان، فعالیت خود را به صورت مجازی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد، در جدیدترین فعالیت این کارگاه‌های مهارت‌آموزی، کارگاه آموزشی «مهارت خودباوری» روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت هفت روز  به صورت مجازی برگزار شد.

کارگاه های مهارت‌های جرات مندی، امید، خوش بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی دیگر عناوین کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون کهگیلویه و بویراحمد است که به ترتیب از ۲۶ تا ۳۱ خردادماه هر روز برگزار شد.

مدرس این دوره‌های آموزشی را مجید عسکری ، کارشناس مسئول فرهنگی هنری وآفرینش های ادبی کانون کهگیلویه و بویراحمد و سهیلا داشاب  مربی آموزش دیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که مسئولیت تدریس این کارگاه‌ها را در قالب دوره‌ آموزشی به عهده داشت.

گفتنی است:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور پاسخگویی به نیازهای اساسی نوجوانان، در قالب طرح ویژه‌ی «حالِ خوشِ زندگی» فعالیت‌های آموزشیِ خود را از مردادماه ۱۳۹۸ آغاز کرده است و در سال جدید با شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی کارگاه‌های آموزشی «مهارت‌های مثبت روانشناختی» را با تاکید بر بازآموزی مربیان در تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه‌ی اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داد.

کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌ی نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال است و مربیان آموزش دیده کانون مسئولیت برگزاری این کارگاه‌ها را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =