زیرساخت‌های فرهنگی وهنری کانون پرورش فکری سی سخت نیازمند توجه جدی است

فرماندارشهرستان دنا در بازدید از مرکز فرهنگی هنری سی سخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک شاهد روند فعالیتهای این نهاد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار سی سخت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و خدمات پرسنل کانون پرورش فکری سی سخت  بر اهمیت مقوله تعلیم و تربیت تاکید و خاطر نشان کرد: کانون به عنوان یکی از نهادهای اصلی هنری در کشور می تواند با فعالیت ها و برنامه های خود نقش تاثیرگذاری در آینده ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

حمید پناهی افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،همواره یک فضای فرهنگی و سالم بوده و امید است با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در پرورش آینده سازان این کشور همچنان این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان نیز در این دیدار هدف اصلی فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد و گفت: اجرا و برپایی نمایشگاههای مختلف هنری مرتبط با مناسبتهای ملی و مذهبی ، بازدید از مدارس ، برگزاری مسابقات بین المللی و استانی ، برپایی کلاسهای کارگاه سفال ،کارگاه نقاشی ،کارگاه خوشنویسی از جمله فعالیتهای این مرکز می باشد.

اخلاقی نیا  به افتخارات مرکز فرهنگی هنری سی سخت  توسط اعضای این مرکز اشاره کرد و افزود: اعضا برگزیده استانی  و جشنواره های فرهنگی هنری و ادبی مانند جشنواره روحانیت ، مبارزه با مواد مخدر ، در خانم بمانیم و ...از جمله این افتخارات می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به گردش پذیر بودن شهر سی سخت زیر ساخت های مرکز فرهنگی هنری سخت نیازمند توجه جدی است و امیدواریم فرمانداری دنا و سایر نهادهای فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری را در این خصوص یاری کند.

وی در پایان به مشکلات و کمبودهای کانون اشاره کرد که در این میان فرماندار دنا  در خصوص تجهیزات مورد نیاز مرکز ، ساختمان کانون و تشکیل شورای کودک و نوجوان قول مساعد و پیگری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =