پنج عضو کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد برگزیده بخش مهرواره عکس«بهار در خانه» شدند

پنج عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزیده بخش عکس مهرواره‌ی نوروزی «بهار در خانه» شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد، آیلار عباسی ۱۸ ساله و ستاره رحیم پور ۱۵ ساله اعضای مراکز فرهنگی هنری گچساران ،ابوالفضل موسوی ۱۴ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری باشت ، مریم براتی ۱۷ ساله و النا صفری ۷ ساله اعضای مراکز فرهنگی هنری یاسوج ،نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی هستند که آثار عکاسی آن‌ها از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

در بخش عکاسی مهرواره کشوری «بهار در خانه»، ۶۳۰ اثر در دو گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به‌صورت جداگانه، در دو مرحله بررسی شدند و آثار منتخب ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، فراخوان این رویداد، در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.

همچنین آثار برتر و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir منتشر خواهد شد.

گفتنی است در بخش مهرواره نقاشی " بهار در خانه " نقاشی امیرماهان رحمتی ۷ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج به عنوان برگزیده بخش نمایشگاهی پذیرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =