برگزاری سومین نشست تخصصی مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون استان کهگیلویه و بویراحمد

انجمن مجازی عکاسی کانون کهگیلویه و بویراحمد نشست خود را با موضوع «روش های ترکیب بندی در عکاسی » با حضور جمعی از اعضا انجمن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، سومین نشست انجمن مجازی عکاسی دوشنبه ۳۰ تیرماه  با حضور مامک یحیی پور؛رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون، محمد حسین پور اسدی ؛ عکاس و مستندساز و مدرس دوره، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان انجمن در مراکز  و اعضا نوجوان مراکز فرهنگی هنری استان در فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست فرشته حق نظری کارشناس هنری استان گزارشی از شروع به کار انجمن ؛ تعداد اعضا و تعداد جلسات و نشست های تخصصی برگزار شده تا به امروز و محتوای جلسات ارایه داد .

محمدحسین پور اسدی به ۱۳ نکته طلایی در ترکیب بندی عکاسی اشاره کرد و مباحث در در دو بخش تئوری و تصویری برای اعضای انجمن ارائه داد.

در ادامه هر یک از اعضا و مربیان  سوالات  خود را مطرح و مدرس دوره با پاسخگویی به سوالات ، مباحث خود را با دلایل و اهمیت های عکاسی ادامه داد و به بیان نکات و تکنیک‌هایی در ترکیب بندی که باید در عکاسی مد نظر داشت پرداخت.

از دیگر بخش های این جلسه دعوت از اعضا به منظور مشارکت در نمایشگاه مجازی عکس به منظور نقد و بررسی در نشست آینده انجمن بوده است.

مامک یحیی پور با بیان این که عکاسی را مانند هر هنر دیگری دارای زبانی خاص دانست گفت؛ که ما با آموختن آن می توانیم احساسات، افکار و جهان پیرامون خود را بیان کنیم.

وی اصول عکاسی را به عنوان مقدمه ی نوآوری و خلاقیت دانست و گفت : این نواوری ممکن است در نگاه یا تکنیک عکاس باشد .

رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون در این نشست ادامه داد: خوب دیدن و زیاد مطالعه کردن سبب رسیدن به ایده های ناب شده که منشا ایده های ناب تخیل می باشد و برای پرورش آن باید مشاهده جستجوگرانه داشت.  

تبریک برگزیده شدن اعضای انجمن عکاسی نوجوان استان در مهرواره کشوری "بهار در خانه " و جشنوراه مجازی استانی " در خانه بمانیم" حوزه هنری استان و جشنوراه مجازی ندای امید از دیگر بخش های ویژه این نشست بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =