کد خبر: 298560
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
بازدید 169
افزایش فعالیت های تخصصی با موضوع نماز در مراکز کانون

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:با امضای تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری و ستاد اقامه نماز فعالیت های تخصصی با موضوع نماز در مراکز کانون افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و ستاد اقامه نماز عنوان کرد:در این تفاهم‌نامه دو طرف متعهد به اجرایی شدن وظایفی شدند.

وی ادامه داد: معرفی ظرفیت ها و امکانات کانون و ترغیب کارکنان به استفاده از بسته های فرهنگی،هنری و علمی،همکاری کارشناسان ستاد در خصوص فعالیت های تخصصی نماز در مراکز کانون از جمله تعهدات ستاد است.

قلمکاریان بیان کرد:همکاری در اجرا نمودن فراخوان نماز،برگزاری نمایشگاه و کمک به تجهیز مرکز ویژه فعالیت های نماز و برگزاری مشترک رویدادها از دیگر مفاد قرار داد است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به تعهدات کانون اظهار کرد:ارائه خدمات کتاب و فعالیت های جاری در قالب عضویت فرزندان کارکنان،برگزاری کارگاههای مهارت آموزی،برگزاری نشست تخصصی دعوت به نماز و تشکیل نمایشگاهی از تولیدات نماز از جمله تعهدات کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =