استقبال از دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مجازی کانون

کودکان و نوجوانان از برگزاری بیش از ۶۰۰ کارگاه و دوره‌ آموزشی مجازیِ جدید کانون پرورش فکری در سراسر کشور استقبال کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و فارسی‌زبانان دنیا راه‌اندازی شد.
کارگاه‌ها و دوره‌هایی در سه سطحِ بدون محدودیت زمان، کارگاه‌های برخط کشوری و دوره‌های برخط استانی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.
بر اساس این خبر، کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir  از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.
در مجموع ۶۱۲ کارگاه تشکیل شد که از این میان، ۷ کارگاه بدون محدودیت زمان، ۳۹ کارگاهِ برخط کشوری و ۵۶۶ کارگاهِ برخط استانی در حال برگزاری است.
بر همین اساس، ساخت‌ عروسک‌های نمایشی، عروسک‌سازی با استفاده از دورریختنی‌ها، عکاسی، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، اریگامی و خوشنویسی تحریری از جمله کارگاه‌های بدون محدودیت زمان هستند.
مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، فیلم‌سازی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم، زیست‌شناسی، کاردستی، سلفژ و... نیز از جمله کارگاه‌های برخط به شمار می‌روند.
یادآوری می‌شود در کانون پرورش فکری سراسر کشور نیز کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری با استقبال مواجه شده و در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =