امضای تفاهم نامه کانون پرورشی با آموزش و پرورش با هدف استعداد سنجی و پرورش نخبگان وگسترش آموزش غیر مستقیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:امضای تفاهم نامه کانون پرورشی با آموزش و پرورش با اهدافی چون استعداد سنجی و پرورش نخبگان وگسترش آموزش غیر مستقیم صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،سید محمد قلمکاریان از امضای تفاهم نامه کانون پرورشی با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی،برگزاری اردوهای علمی،آموزشی و..،شناسایی استعداد شرکت کنندگان در کارگاه ها از برنامه های کانون است.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی برای والدین،گسترش خدمات آموزش غیر مستقیم در قالب طرح کانون مدرسه،اختصاص تخفیف خرید کتاب در مناطق روستایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه از دیگر چشم انداز های کانون در این تفاهم نامه است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد:معرفی ظرفیت های کانون،مشارکت در برپایی نمایشگاه،فراهم کردن زمینه حضور دانش آموزان در جشنواره های فرهنگی،هنری و ادبی از مفاد تفاهم نامه است.

قلمکاریان بیان کرد:آموزش و پرورش اطلاع رسانی، توجیه و هماهنگی لازم جهت ارتباط مدیران مدارس با کانون پرورش فکری و نظارت بر چگونگی ارائه  خدمات به منظور ارزیابی کمی و کیفی را نیز بر عهده دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =