نمایشگاه مجازی عکس "از چشم خورشید"

آثار عکاسی اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با موضوع محرم در قالب نمایشگاهی مجازی به نمایش گذاشته شد.

به گفته فاطمه غفاری سروستانی نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان با مشارکت اعضا و مربیان علاقمند مراکز استان، در ایام محرم نمایشگاه مجازی عکس های فراخوان "از چشم خورشید" که در سال ۹۶ برگزار شده بود به صورت مجازی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
غفاری افزود: این آثار در سایت کانون مجازی به آدرس hormozgan.kpf.ir و صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون استان هرمزگان به نشانی anjoman_akkasi_hormozgan@  بارگذاری شده است.
وی در همین رابطه افزود: همچنین در طول این ایام فراخوان مهرواره عکاسی "محرم در خانه" در قالب طرح پنج شنبه های عکس ویژه کودکان و نوجوانان و اعضای ارشد ۶ تا ۲۲ سال در حال برگزاری است.
غفاری افزود: این فراخوان با هدف کشف استعداد ها و  آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان استان با فرهنگ عاشورایی، بسط و ترویج آداب و رسوم مردم هرمزگان در حال برگزاری است.   
نماینده انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان اظهار داشت: بزودی نمایشگاه مجازی آثار برتر در پرتال کانون پرورش فکری و اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون استان هرمزگان منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =