مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» منتشر شد

مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» نوشته فلیسیا لاو و جری بایلی برای نخستین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «انرژی و حرکت»، «ساختمان‌ها و سازه‌ها»، «ماشین‌های ساده» و «مواد» عنوان‌ کتاب‌های مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» است.

این مجموعه در قالب مستند-داستانی نوشته شده؛ به این معنا که شخصیت اصلی هر کدام از کتاب‌های «علوم عصر حجری»، نابغه‌ای به اسم «لئو» است که همه چیز را می‌داند و مدام در حال یاد گرفتن و تجربه اندوختن است و هر چه یاد می‌گیرد را به گربه دست‌آموز خود «پالاس» آموزش می‌دهد.

لئو در این کتاب‌ها با به کار گرفتن علوم عصر حجری و طرح‌هایی مبتکرانه، نکته‌هایی را در باره‌ی مواد، انرژی و حرکت، ماشین‌های ساده و ساختمان‌ها و سازه‌ها به گربه‌اش می‌آموزد.

تصویرگری مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» را مایک فیلیپس و ترجمه ‌آن را علی خاکبازان بر عهده داشته‌اند.

بر همین اساس هر یک از کتاب‌های ۳۶ صفحه‌ای این مجموعه، واژه‌نامه‌ای دارد که بچه‌ها را با کلمات و واژه‌های تازه و سختی که در کتاب به آن اشاره شده، آشنا می‌کند.

مجموعه «علوم عصر حجری» که مناسب مخاطبان ۱۲+ (نونگاه) است، سه بار هم‌زمان به چاپ رسیده و شمارگان آن ۷هزار و ۵۰۰ نسخه شده است.

یادآوری می‌شود هر یک از این کتاب‌ها با قیمت ۱۳هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =