مدیرکل کانون استان تهران تاکید کرد؛ افزایش تعاملات برون سازمانی راهبرد اصلی سال۹۹

تبیین و بررسی ویژه برنامه های ادبی، فرهنگی و هنری، در دومین نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  فاطمه تنهایی مدیر کل استان تهران با اشاره به اهمیت امر پژوهش و نیاز سنجی در پیشبرد برنامه های استانی گفت: به زودی شیوه نامه بهره گیری از پیام رسان ها در دوره های آموزش مجازی به مراکز فرهنگی استان تهران ارسال می شود و همکاران مراکز می بایست با توجه به شیوه نامه فعالیت در پیام رسان هاعمل کنند.

تنهایی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده سال ۱۳۹۹ در استان تهران در فصل پاییز، تصریح کرد: دفترچه خاطرات من در دوران کرونا، لبخند قصه گو، روایت یک لبخند، دونگاه یک روایت، یک عصر یک دوست، یادگار کتابت، نگاره های متون کهن، لالایی ها و فراخوان مهرواره های سرود و هنرهای نمایشی از جمله برنامه های واحد هنری است که کارشناسان ستادی بایستی پیگیری لازم و منتج به نتیجه در خصوص فراخوان های ارسالی به مراکز جهت انجام فعالیت ها به صورت کیفی و کمی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به شکل گیری ارتباط موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش استثنائی، استانداری، وزارت کشور و نهاد کتابخانه ها، ادامه داد: اداره کل استان تهران از نیروی انسانی متخصص و با تجربه ای برخوردار است که بایستی با تعاملات برون سازمانی سطح فعالیت های استان را افزایش دهیم.

در این نشست کارشناسان آموزش و پژوهش، ادبی، فرهنگی و هنری با ارائه گزارش از فعالیت های شش ماهه گذشته واحدهای مربوطه برنامه های آتی خود را اعلام کردند. همچنین در این جلسه  توضیحات لازم در خصوص برنامه های مختلف آموزش و پژوهش، فرهنگی، ادبی و هنری توضیحات لازم ارائه شد و ابهامات موضوعات مطرح شده توسط مدیر کل استان تهران پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =