توسعه فعالیت‌های کانون در مناطق روستائی سراب، بستان آباد، اهر و کلیبر

در دیدار مدیرکل کانون استان با فرمانداران شهرستان‌های سراب، بستان آباد، اهر و کلیبر بر توسعه فعالیت‌های کانون در مناطق روستائی و محروم این دو شهرستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدارها، علی بینش با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در شهرهای سراب، بستان آباد، اهر و کلیبر راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار و روستائی در این شهرستان‌ها را از جمله مهمترین اولویت‌های کانون استان در سال جاری برشمرد.

وی با اشاره به استقبال کودکان روستائی تحت پوشش کانون در شهرستان اهر از فعالیت‌های کتابخانه پستی، تصریح کرد: با راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستائی سرعت و کیفیت خدمات فرهنگی کانون در این مناطق بیش از پیش افزایش خواهد یافت و به برقراری عدالت فرهنگی کمک خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با استقبال از پیشنهاد فرماندار کلیبر برای میزبانی این شهرستان در یکی از مهرواره‌ها و جشنواره‌های استانی، اظهار امیدواری کرد با عادی شدن شرایط به لحاظ مقابل با ویروس کرونا، این امر در سال جاری محقق شود.

در این دیدارها که معاونان فرهنگی و اداری مالی کانون و مربیان مسئول مراکز کانون اهر و کلیبر نیز حضور داشتند.

یحیوی فرماندار سراب، اللهیاری فرماندار بستان آباد، خدابخش فرماندار اهر و حاجی پور فرماندار کلیبر با ابراز علاقه‌مندی نسبت به توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان‌ها بر نقش مهم و اثرگذار کانون در تربیت فکری کودکان و نوجوانان تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =