ضرورت توجه ویژه به مناطق محروم برای توسعه فعالیت های فرهنگی/قول تبدیل وضعیت شغلی کارکنان کانون

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فلاورجان ازضرورت توجه ویژه به مناطق محروم برای توسعه فعالیت های فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در دیدار با سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به گزارش عملکرد  مثبت کانون عنوان کرد: در کانون فعالیت ها و برنامه هایی برای گروه سنی مختلف صورت می گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در خصوص وضعیت شغلی کارکنان کانون بیان کرد:با هم افزایی کارکنان کانون در سایر مراکز و با درخواست نامه به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با پیگیری از سازمان استخدام کشور،قول حل این مشکل را می دهیم.

وی با اشاره به تعمیم فعالیت ها در مناطق محروم اظهار کرد: واحدهای سیار روستایی برنامه های مختلف کانون مانند امانت کتاب،نمایش عروسکی و فیلم را برای کودکان و نوجوانان روستایی فراهم می کنند.

نماینده مردم فلاورجان در این دیدار عنوان کرد: کانون پرورش فکری وظیفه تأثیرگذاری دارد چرا که مخاطب آن گروه های سنی مختلف و با ذهن های باز است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ضرورت دارد کانون پرورش فکری در مناطق روستایی و محروم مانند شهرستان فلاورجان و روستاهای دور افتاده فعالیت خود را گسترش دهد و تمامی کودکان به یکسان از امکانات مختلف فرهنگی وامانت کتاب برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =