کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  در جشنواره شهید رجایی برتر شد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال ۱۳۹۸ از میان دستگاه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد توانست در بیست‌وسومین دوره‌ی این جشنواره در بخش «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال ۱۳۹۸ مقام برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:جشنواره شهید رجایی سنگ بنایی برای پیام های الهام بخش شد و ترازی ایجاد کردند تا مدیران با آن سنجیده شوند.

حسین کلانتری افزود: برای پایداری و استمرار انقلاب کارهای حسین گونه می‌خواهیم که باید در عرصه خدمت تا آخر ایستاد و الگو شهیدان رجایی و باهنر است که در دوره زندگی آن ها خدشه و نقطه تاریکی جز خدمت و سلامت و پاکی دیده نشد و طراز کارمند جمهوری اسلامی آن‌ها هستند.

در این مراسم که با حضور مدیران استانی برگزار شد، از دستگاه‌ها و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

کبری اخلاقی نیا ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه‌ی برتر جشنواره در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال۹۸، دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =