آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های مجازی کانون‌ کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌ی پاییز

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری در رشته‌های مختلف از روز اول مهر در مرکز مجازی کانون به‌نشانی kpf.ir آغاز شد و تا ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد، زمان شروع کارگاه‌های برخط (آنلاین) کانون از روز ۱۹ مهر خواهد بود و علاقه‌مندان در دو گروه سنی «کودک» (۷ تا ۱۲ سال) و «نوجوان» (۱۲ تا ۱۷سال) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برای دوره‌ی پاییز  ۶ کارگاه تخصصی با حضور هم‌زمان مدرس و هنرجو در کلاس مجازی برگزاری می‌شود.

در این دوره‌ها که زیر نظر انجمن‌های تخصصی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود،امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت در دوره با شناسایی استعداهایشان جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

کودکان و نوجوانان می توانند در کارگاه‌های اوریگامی ، پتینه، عکاسی ، نقاشی، خوانش متون کهن و کاردستی از  ۱تا ۱۸ مهرماه ۹۹ ثبت نام نمایند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند با مراجعه به نشانی: kpf.ir و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی- انتخاب استان کهگیلویه و بویراحمد روی نقشه نسبت به انتخاب کارگاه مورد نظر اقدام نموده و ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =