کودکان اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه هستند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: کودکان و نوجوانان قشر حیاتی و کلیدی جامعه محسوب می‌شوند و اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای از کودکان آن آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سعید رضوانی روز دوشنبه ۱۴ مهرماه در گردهمایی جمعی از اصحاب رسانه با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز با بیان این مطلب افزود: منابع طبیعی فناپذیر هستند اما منابع انسانی دارای ظرفیت‌های پایدار هستند و توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان موجب تقویت اخلاق، فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی در نسل‌های آینده می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه ویژه‌ی استاندار خوزستان به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: چون این دستگاه ارگانی اجتماعی و مرتبط با خانواده‌هاست رضایت مردم از آن بسیار مهم است.

رضوانی اظهار داشت: مدیریت و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تلاش و برنامه‌ریزی منسجم به موفقیت در جشنواره شهید رجایی نائل شدند که جای خالی آن در سال‌های گذشته حس می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان ادامه داد: هفته ملی کودک امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متأسفانه امسال بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بدون حضور کودکان و به‌صورت مجازی در حال برگزاری است و امیدواریم کودکان از برنامه‌های کانون پرورش فکری استان استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در ادامه به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مقاطع و بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و کرونا اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه در فعالیت‌ها فرهنگی اجتماعی استان مشارکت شایسته و مؤثری داشته است.

رضوانی ارتباط بین بخشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش و شهرداری‌های را سازنده برشمرد و تأکید کرد: همه این موفقیت‌ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نگاه ویژه به رسانه‌ها دارد و تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه دارد و این مهم مرهون مدیریت این مجموعه است که خود از جنس رسانه و روابط عمومی است که به این حوزه توجه ویژه دارد و امیدواریم این تعامل ارزشمند تداوم داشته باشد.

گفتنی است: این مراسم با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیرعامل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =