کد خبر: 300181
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
حضور نمایش‌های کانون در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

دو نمایش از تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش غیررقابتی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «ژنرال‌ها» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس و «آرزوهای یک موش کور» به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر، عنوان‌های این دو نمایش کانون هستند که در بخش غیررقابتی جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت اجرا خواهند داشت.
نمایش «ژنرال‌ها» داستان کودکی جنگ‌زده را روایت می‌کند که در میان خودخواهی دو ژنرال دشمن قرار می‌گیرد. ژنرال‌ها می‌خواهند محل زندگی دختربچه را به میدان جنگ تبدیل کنند. اما دخترک فقط اجازه می‌دهد در آن محل بازی کنند. ژنرال‌ها نقشه‌ای می‌کشند تا در قالب بازی به جنگ خود ادامه بدهند که...
نمایش «آرزوهای یک موش کور» در یک‌شب مهتابی آغاز می‌شود، وقتی موش کور کوچکی تصمیم می‌گیرد از خانه‌اش در زیرزمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه‌رو شده و ماجراهای شگفت‌انگیزی برای موش کور اتفاق می‌افتد.
بر همین اساس، ستاد برگزاری این رویداد هنری ۱۰ نمایش را به عنوان برگزیده‌ی بخش غیررقابتی کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی کرد.
یادآوری می‌شود مرحله پایانی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آذر سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =