فیلم‌ تئاتر «حکایت مرد کوهستان» مهمانِ خانه‌ها شد

فیلم‌ تئاتر «حکایت مرد کوهستان» به کارگردانی افسانه زمانی هم‌زمان با هفته ملی کودک در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماشایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی محمدحسین ناصربخت با نگاه جدیدی به داستان آرش کمانگیر از روز یک‌شنبه ۱۳ مهر در پایگاه کانون به نشانی th.kpf.ir به صورت رایگان در دسترس است.
«حکایت مرد کوهستان» تولید سال ۱۳۹۲ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
بر همین اساس بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی، مریم آشوری و فهیمه عابدینی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
افسانه زمانی طراحی صحنه و لباس، مرضیه سرمشقی طراحی پوستر و بروشور، فهیمه عابدینی مدیریت صحنه و زهرا بهرامی، دوخت لباس نمایش «حکایت مرد کوهستان» را بر عهده داشته‌اند.
بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی و مریم آشوری به عنوان بازی‌دهندگان، مهدی آشنا به عنوان عکاس و محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور با این نمایش همکاری کرده‌اند.
بر اساس این خبر، در همین روز امیرحسین انصافی قصه‌ی «پیرچنگی» را در قالب نقالی برای دوست‌داران این هنر اجرا می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند این نقالی را در پایگاه مجازی کانون و صفحه رسمی اینستاگرام کانون به نشانی  kanoonparvaresh@ تماشا کنند.
یادآوری می‌شود از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ هر روز یک فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در سایت th.kpf.ir بارگذاری خواهد شد و مخاطبان می‌توانند تا پایان هفته ملی کودک این نمایش‌ها و نقالی‌ها را به صورت رایگان تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =