رمان «بازی‌ها و لحظه‌ها» برای چهارمین بار بازنشر شد

رمان «بازی‌ها و لحظه‌ها» نوشته حسن احمدی برای چهارمین بار از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسنده در این رمان که برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ منتشر شده است، تونل زمان را دست‌مایه روایت داستانی تخیلی از دوران دفاع مقدس قرار داده است.
«بازی‌ها و لحظه‌ها» ویژه نوجوانان بالای ۱۵ سال، داستانی از میلاد خواهرزاده‌ احمدعلی را که سال‌ها پیش در جبهه‌های جنگ ایران و عراق مفقود شده است، به تصویر می‌کشد. در عین حال کتاب، ماجرای هادی را که از زمان جنگ به زمان حال منتقل شده نیز، نقل می‌کند. میلاد به اتفاق هادی از طریق کانالی به جبهه‌های جنگ می‌روند. در ادامه، اتفاق‌هایی برای این دو نوجوان می‌افتد و در جبهه کسی میلاد را نمی‌دید ولی همه هادی را می‌شناختند و با او صحبت می‌کردند. هادی به آن‌ها می‌گوید که به ۱۷ سال بعد سفر کرده است و...
این کتاب ۱۲۴ صفحه‌ای از مجموعه «رمان نوجوان امروز» با قیمت ۱۹هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری عرضه شده است.
یادآوری می‌شود رمان «بازی‌ها و لحظه‌ها» در چهارمین مرحله چاپ با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است. پیش‌تر نیز ۱۷هزار و ۵۰۰ نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =