نامه‌های قدردانی اعضای مکاتبه‌ای کانون به دست آقای پستچی‌ رسید

اعضای مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با نوشتن نامه‌هایی از پستچی خود قدردانی کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این‌نامه‌ها در آیینی با حضور مسوولان کانون و اداره پست به‌همراه هدیه‌ای از سوی یکی از اعضای مکاتبه‌ای به نمایندگی از سایر کودکان و نوجوانان به پستچی این بخش اهدا شد.
بر اساس این گزارش  در این مراسم سیدمحمود مرجانی معاون فنی اداره کل پست خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از این حرکت زیبا گفت: پستچی‌ها در خط مقدم اداره پست حضور دارند و در شرایط سخت با حجم کار زیادی مواجه هستند اما همواره پرتوان حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به شرایط این روزها و شیوع بیماری کرونا افزود: امروز با توجه به آگاهی‌هایی که در زمینه‌ی اهمیت تعامل پست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیدا کردیم از این پس با انرژی بیشتری در حوزه خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان تلاش خواهیم کرد.
محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی کانون استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته پست در زمینه‌ی بخش مکاتبه‌ای کانون گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون در دو بخش حضوری و مکاتبه‌ای فعالیت می‌کند که در بخش مکاتبه‌ای، کودکان و نوجوانان، متن و شعر و داستان‌های خود را برای مربیان ارسال و آن‌ها نیز از طریق نامه راهنمایی‌شان می‌کنند تا بهتر بنویسند.
وی با بیان این‌که در حال حاضر بخش مکاتبه‌ای کانون در استان خراسان رضوی نزدیک به سیصد عضو فعال دارد افزود: حلقه اتصال مربیان کانون و اعضا در کتابخانه‌های پستی و بخش مکاتبه‌ای، پستچی‌های مهربان هستند که در تمام سال و حتی در همین شرایط سخت شیوع کرونا نیز در حال خدمت‌رسانی هستند.
در ادامه کیان سهرابی‌پور عضو مکاتبه‌ای کانون به نمایندگی، نامه‌های تعدادی از اعضا را که برای آقای پستچی نوشته بودند به دستش رساند و با اهدای هدیه از جعفر رنجبر پستچی مهربان کانون تقدیر کرد.
لازم به یاداوری است بخش مکاتبه‌ای کانون بالغ بر پنجاه سال سابقه خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار کشور را دارد و از سال‌های آغاز تاسیس کانون با عنوان بخش بررسی آثار مشغول به فعالیت بوده است.
آیین قدردانی از پستچی بخش مکاتبه‌ای کانون در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۹ در اداره کل پست استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =