کد خبر: 300604
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
بازدید 626
رفت‌وآمد قصه‌ها در صدا و سیمای کرمان

قصه‌های اعضای انجمن قصه‌گویی کانون کرمان برنامه‌های «مفشو»، «رادیوها روشن»، «زندگی‌زیباست» و «ستاره‌ها» صدا و سیما را زینت می‌بخشند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به سرپرستی زهره ده‌یادگاری کارشناس آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان با تهیه‌کننده‌های صدا و سیمای استان برای ضبط و پخش قصه‌های اعضای انجمن توافق کردند.

بنابر این خبر، قصه‌های «آدم حسابی» از شبنم سیدی، «پادشاه فصل‌ها پاییز» از آرام امینی، «باکلاس نباشیم» از صغری خواجویی، «روی خوش کاسب، حلقه دام بلاست» از حمیده امان‌الهی و «قهر بکن ولی حرف بزن» از فردوس ابوالحسن‌زاده برای برنامه‌ رادیویی مفشو و رادیوها روشن ضبط شده و در روزهای هفته ساعت شش تا هفت عصر به مرور پخش می‌شوند.

همچنین، قصه با موضوع «باغ سنگی» سیرجان از صغری خواجویی، «زرند شهر من» از زهره منتظری، قصه‌بومی با موضوع «قوتو» و «زیره» از شبنم سیدی برای برنامه خانواده سیمای کرمان با عنوان «زندگی زیباست» ضبط شده و به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

این درحالی است که، قصه‌گویی آرام امینی قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امروز ۶ آبان از سیمای استان کرمان و همزمان شبکه «شما» سیمای ملی پخش شد.

برهمین اساس، مهین شهمرادزاده کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری و عضو انجمن قصه‌گویی کانون استان کرمان هم چند قصه کودکانه را برای برنامه کودک «ستاره‌ها» سیمای کرمان قصه‌گویی کرده و به صورت هفتگی ساعت ۱۵ پخش خواهند شد.

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با ۴۸۰ عضو کودک، نوجوان و بزرگسال از شهریور ۹۸ آغاز به کار کرده است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =