تولیمو هم به آزمون‌های رسمی کانون زبان ایران اضافه شد

با برگزاری نخستین جلسه آزمون تولیمو، از این پس کانون زبان ایران نیز این آزمون بین‌المللی را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، تولیمو، آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است و مدرک این آزمون برای پذیرش در دانشگاه‌های کشور مورد توجه است و کسب نمره بالا در آن برای قبولی در آزمون دکترا حائز اهمیت است.
مسئول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزش کانون زبان ایران با اعلام این خبر گفت: بعد از آزمون تافل آی‌بی‌تی، نخستین آزمون تولیمو نیز روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ در مرکز آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان ایران واقع در شهرک غرب که مجهز به امکانات مدرن و به‌روز برای آزمون‌های الکترونیکی است، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
هانیه تقدسی توضیح داد، تولیمو TOLIMO مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization  آزمونی است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می‌شود و قرار است از این پس و بر اساس تقویم سازمان سنجش این آزمون به صورت یک هفته در میان، روزهای سه‌شنبه در کانون زبان نیز برگزار شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌زودی تقویم زمان‌های برگزاری در سایت کانون زبان ایران به نشانی ili.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
یادآوری می‌شود داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =