اعلام برنامه‌های کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در هفته کتاب

برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های هفته کتاب امسال کانون با شعار «دانایی، مانایی» و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

جواد زاهدی نقش کتاب و کتابخوانی را در آینده کودکان مهم خواند و افزود: هفته کتاب فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباط بین کودکان و نوجوانان با کتاب است.

وی افزود: فراخوان طرح «از کجا شروع شد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون استان طراحی و منتشر شده است که در این فراخوان، اعضا تا شش آذر فرصت دارند خاطرات خود را از اولین کتابی که خوانده اند در قالب متن از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

مدیرکل کانون استان گفت: در هفته کتاب از نویسندگان کانون پرورش فکری استان که در حوزه کودک و نوجوان کتاب تألیف کرده اند و همچنین از سه کتابخوان برتر  عضو مراکز کانون استان تجلیل می شود

زاهدی تصریح کرد: نشر کلیپ های تولید شده مربیان با موضوع کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می شود. 

وی خاطر نشان کرد: یار مهربان (هر روز با معرفی کتاب)، نگاه مهربان دوست (هر روز معرفی شاعر ونویسنده)، پنجره دوستی ( هر روز یک کتاب، یک کاردستی)، حضور یک شاعر و یک نویسنده در انجمن ادبی کانون استان، هر روز با یک شعر از یک شاعر، نشر فایل های روخوانی کتاب اعضای کودک و نوجوان کانون و معرفی کودکان  ونوجوانان کتابخوان از دیگر برنامه‌هایی هستند که برای اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی تدارک دیده شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =