رقابت ۴۵ ناشر در جایزه کتاب ماه و سال فصل تابستان

۴۵ ناشر کودک و نوجوان در جایزه کتاب ماه و سال فصلِ تابستان ۱۳۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۴۵ ناشر کودک و نوجوان در جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در فصل تابستان شرکت کردند.
اعضای هیأت داوران فصل تابستان را مجید راستی، مرجان فولادوند، افسانه شعبان‌نژاد، بابک نیک‌طلب و عبدالحکیم بهار به ترتیب در بخش‌های داستان کودک، داستان نوجوان، شعر کودک، شعر نوجوان و مروّج کتاب، تشکیل می‌دهند.
کتاب‌های رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال پس از بررسی از سوی کارشناسان اولیه در اختیار کارگروه‌های تخصصی که با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کودک و نوجوان تشکیل شده، قرار می‌گیرند و کتاب‌هایی که شایسته دریافت جایزه تشخیص داده شود به بخش داوری راه پیدا می‌کند که این آثار را دو شاعر، دو نویسنده و یک مروّج کتاب در هر فصل داوری و هر ماه یک کتاب به عنوان کتاب برتر معرفی می‌شود.
یادآوری می‌شود منتخبی از آثار بررسی شده کارشناسان جایزه‌ی‌ کتاب ماه و سال کودک و نوجوان، در فهرست‌های خرید کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یک پارچه مراکز کانون) قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =