مهرواره از جهانی که می سازی

مرکز آفرینش های ادبی کانون استان کردستان به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلولین ویژه برنامه مکاتبه ای با عنوان " از جهانی که می سازی" را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان ، کارشناس مرکز آفرینش های ادبی کانون استان کردستان در سخنانی گفت:، این برنامه با هدف جذب کودکان و نوجوانان با توانایی های خاص و ایجاد ارتباط فعال با آن ها بوده که علاوه بر کتاب محور بودن این فعالیت همراهی کردن با آن ها در مسیر نوشتن نیز میسر خواهد شد و این کودکان و نوجوانان با عضویت رایگان در این بخش می توانند با ارسال آثار داستانی شعر خاطره توصیه ها و راهنمایی هایی لازم جهت بهتر  نوشتن را هم تمرین کنند.

الهام زارعی زاده افزود: مهرواره از جهانی که می سازی با تاکید بر" شعار با توانایی های متفاوت آینده را خواهیم داست" با عنوان " جهانی که می سازی " کودکان و نوجوانان را دعوت به نوشتن کرده است که با انتشار فایل متنی و صوتی و تصویری  متن فراخوان این مهرواره در جهت جذب اعضای فراگیر گام برداشته است.

زارعی زاده گفت: این فعالیت تلاشی است در جهت درک کودکان با نیازهای ویژه تمرکز بر فرهنگ فراگیرسازی و کمک به تغییر نگرش افراد جامعه .

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این مهرواره بر آنیم که دست توانگر همه ی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را در مسیر نوشتن به گرمی بفشاریم و دست در دست آن ها با اندیشه های ناب و افکار و ایده های متفاوتشان به جهانی که می سازند سفر کنیم .

وی در ادامه عنوان ساخت: مخاطبین این برنامه می توانند آثار خود را به آدرس خیابان طالقانی، خیابان ورزش جنب سالن تختی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استن کردستان ارسال کنند. نامه ها و آثار دریافتی در مرکز آفرینش های ادبی کانون استان کردستان توسط مربیان و کارشناسان آگاه و متخصص بررسی شده و پاسخ داده خواهد شد.

کارشناس ادبی کانون استان کردستان در پایان گفت: با توجه به عدم دسترسی آسان تعدادی از این جامعه ی مخاطبین به مراکز فرهنگی هنری و نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا شیوه ی ارتباطی به وسیله ی ارسال نامه در بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی می توانند در شناسایی استعداد و ایجاد زمینه ی مناسب جهت رشد و پرورش آن ها تأثیر گذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =