امضای تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری و  بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک مسکن مدیریت شعب کهگیلویه و بویراحمد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، معاون شعب بانک مسکن استان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه گفت: با توجه به اینکه کانون یک موسسه آموزشی و فرهنگی است، می تواند در جهت ارتقای سطح معلومات فرهنگی و آموزشی موثر واقع شود.

سید حمزه موسوی اطهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تهیه مسکن آحاد جامعه از دغدغه‌های بسیار مهم بانک مسکن می‌باشد و پرداختن به این مسئله از دوران کودکی و نوجوانی یک رفتار استراتژیک است ، بانک مسکن با توجه به رسالت اجتماعی خود و با هدف ارزش نهادن به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنان با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی، رفتار پس انداز، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی،  را با همکاری کانون به اجرا در می‌آورد.

 وی  ادامه داد: برگزاری آموزش‌هایی  برای آشنایی با رفتار پس انداز، بانک پذیری و همچنین رشد مهارت های مالی، اقتصادی در نسل جدید به زبان ساده، آمادگی نوجوانان برای شناخت و استفاده از خدمات بانکی در آینده و ارتقای دانش مالی، اطلاعات بانکی و عمومی کودکان و نوجوانان ، طرح آتیه جوان جهت معرفی حساب های آتیه طلایی و مسکن جوانان ،انتظارات بانک مسکن از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد.

این مقام مسوول ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه گامی موثر در همکاری دو نهاد بانک مسکن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: به منظور توسعه و تضمین فعالیت های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تفاهم نامه ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و مدیر بانک مسکن شعب این استان منعقد شد.

کبری اخلاقی نیا افزود: این تفاهم نامه به منظور ترویج سنت پسندیده پس انداز با دیدگاه آینده نگری و تامین مسکن و تقویت بنیه مالی کودکان و نوجوانان میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان و مدیر بانک مسکن شعب کهگیلویه و بویراحمد به امضا طرفین رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =