درخشش کودکان خوزستانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

7 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مسابقه‌ی نقاشی «بازی‌های بومی محلی» برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، شکران عبدالهی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد هیئت‌داوران این مسابقه به‌عنوان برگزیده اول انتخاب و معرفی شد.

آرشیدا اسدی، ریحانه منزلی و آیسان حداد سه عضو دیگر مراکز کانون شهرستان اهواز نیز توانستند رتبه‌های دوم برگزیده این مسابقه را کسب کنند.

بر اساس این گزارش آرمینا و مبینا دولو و رها بهبهانی دیگر اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز نیز رتبه‌های سوم برگزیده را به دست آوردند.

تمامی هفت برگزیده این مسابقه زیر نظر مرجان نوروزی زاده مربی هنری و حدیث فتحی مربی هنری آزاد کانون در این مسابقه شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

 این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

بر اساس این خبر پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ی نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.

بر همین اساس در این رویداد ۵ اثر از اعضای مراکز کانون کشور به‌عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به‌عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

یادآوری می‌شود پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =