کد خبر: 301946
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
بازدید 106
ثبت نام کارگاه‌های برخط زمستانه کانون گیلان آغازشد

ثبت‌نام ۱۹ کارگاه‌ تخصصی برخط زمستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آغازشد و تا ۱۵ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهدداشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه‌ها سومین فصل برگزاری خود را با استفاده از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره تجربه‌می‌کند.

برهمین اساس، آموزش «نقاشی(مقدماتی و تکمیلی)»، «نجوم»، «رباتیک»، «ستاره‌شناسی مقدماتی» و «خط تحریری»، از جمله ۱۹ کارگاه تخصصی برخط کانون گیلان است که به ترتیب با حضور هلاله حسن‌زاده، فاطمه پورعلی، یاسمن ابوطالبی، داوود همتی و مژگان سیفعلی‌نژاد برپاخواهدشد.

«سرود(مقدماتی و تکمیلی)»، «کاردستی»، «نوشتن خلاق»، «خوانش متون کهن»، عکاسی (مقدماتی و تکمیلی)، «آموزش مبانی قصه»، و «نقاشی کودک» نیز از دیگرکارگاهای تخصصی برخط کانون گیلان است که با حضور منیژه واحد قازیانی، هنگامه ناصحی، نوریه کریمی، سیده مریم حسینی، ابریشم فیروزوند و سمیه بابازاده، پذیرای مخاطبان خواهدبود.

این درحالی است که هدایت کارگاه «بهارکلمات»، «نوشتن خلاق»، «آموزش داستان نویسی(نوجوان)» را رقیه‌آزادنیا، لیلاخلقت‌پرور و پروانه عاشری برعهده‌خواهندداشت و کارگاه‌های «آموزش نقاشی (کودک)» و  «طراحی (نوجوان)» با حضور لیلا میرکشوری به‌پیش‌خواهدرفت.

براین‌اساس، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ دی ۱۳۹۹  با مراجعه به سایت gilan.kpf.ir  ضمن کسب آگاهی‌های بیشتر، نسبت به ثبت‌نام در این کارگاه‌ها اقدام‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =