هفته‌ی پژوهش در مراکز فرهنگی‌هنری استان سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در هفته‌ی پژوهش با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مجازی پژوهشی اعضا را با این فعالیت مهم آشنا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان هفته‌ی پژوهش را گرامی داشتند.

هفته‌ی پژوهش فرصتی است برای اندیشیدن به اهمیت پژوهش‌گری در زمینه‌ی فعالیت‌های مربوط به کودک و نوجوان و سن کودکی بهترین زمان است تا کودکان با پژوهش آشنا شوند و اهمیت جایگاه آن را درک کنند در همین راستا مربیان مراکز فرهنگی‌هنری با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون، در فضای مجازی، به استقبال این هفته رفتند که گزارشی از آن در پی می‌آید.

معرفی شخصیت‌ها و کتاب‌های علمی و برپایی نمایشگاه مجازی از آثار پژوهشی اعضا، بخشی از فعالیت‌های مراکز در هفته‌ی پژوهش بود.

نقاشی، آموزش استفاده از دورریختنی‌ها و قصه‌گویی با موضوع علمی، از دیگر برنامه‎هایی بود که در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

برخی مراکز نیز با طرح پژوهش‌هایی برای اعضا از آنان خواستند ضرب‌المثل‌های بومی را جمع‌آوری کنند تا علاوه بر انجام یک کار پژوهشی، با فرهنگی محلی خود بیشتر آشنا شوند.

تشویق اعضا به شناختن گیاهان دارویی نیز در برخی مراکز دیگر انجام شد و اعضا تشویق به این کار ارزشمند پژوهشی شدند.

مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل، شماره سه و پنج زاهدان و کنارک از جمله مراکزی بودند که هفته‌ی پژوهش را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =