معرفی برگزیدگان جشنواره استانی بومی ومحلی " تمدار "

«نخستین جشنواره بومی محلی تمدار» که به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود برگزیدگان خود را شناخت .

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد ، جشنواره  بومی محلی «تمدار » از برنامه های مصوب فرهنگی هنری ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بنا بر اعلام هیات داوارن ۱۹۰ اثر در بخش‌های کاردستی ، نقاشی،عکس ، کلیپ ،شعرخوانی و قصه گویی در پنج رده سنی نوباوه، نوخوان ،نونهال ، نوجوان و  بزرگسال به دبیرخانه جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد  و ۲۸ نفر به‌ عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در بخش کاردستی "زهره باقریان از لیکک" ،"ساغر صفری از یاسوج" و "بهاره هفت لنگی و نرگس کریمی از گچساران " ، "سارا ارشاد از دهدشت"به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

در بخش نقاشی "سارا مزرعه فرد  و مبینا رسولی  از سی سخت " و " حسین آذرپیوند از دهدشت  " برگزیدگان بخش نونهال و" ژاله جمشیدیان  از سی سخت " ، "درنا انصاری از باشت  " و " زهرا روشن قیاس از یاسوج" برگزیدگان بخش نونگاه و " بنت الهدی اژدری از گچساران" برگزیده بخش کودکان با نیازهای ویژه"بودند.

" ایلیا عسکری از یاسوج " ، "حسین نیک بخت از یاسوج" و "زهرا دشتی از گچساران " نیز به ترتیب برگزیدگان بخش عکس معرفی شدند.

در بخش شعرخوانی " پونه گرامی از باشت " ، " زهرا عادل نسب و محبوبه پای برجا از کبکیان "، و " فاطمه نوشادی و سمیرا صولتی از یاسوج  " برگزیدگان این بخش بودند.

 " فاطمه محمدی از یاسوج " و "جمیله فلاحی از گچساران " برگزیدگان بزرگسال و " حدیث اسلام دوست از لنده " و " آیدا عباسی از گچساران " برگزیدگان بخش نوجوان بخش قصه گویی بودند.

برگزیدگان بخش کلیپ نیز " مهدی افضلی از گچساران" ، "ژاله جمشیدیان از سی سخت" ،" هستی عیسی پور از کبکیان" و "هانیه چیره نژاد از لیکک " معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =