آسیب‌شناسی انجمن‌ها در جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان سمنان

نهمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با موضوع بررسی عملکرد انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، برگزار و نقاط قوت و ضعف انجمن‌ها از دیدگاه کارشناسان و مربیان بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نهمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با موضوع آسیب‌شناسی و بررسی عملکرد انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی استان، برگزار و نقاط قوت و ضعف انجمن‌ها از دیدگاه کارشناسان و مربیان بررسی شد.

مدیرکل کانون استان سمنان با اشاره به فرهنگ و سواد رسانه ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارشناسان و مربیان بر انجام آسیب‌شناسی و تقویت نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های مجازی، تأکید و اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و بازدیدهای کارشناسی بایست با ابتکار عمل، انجام شده و پیگیری‌ فعالیت‌های مربیان به خروجی مثبت و تولید محتوای اثربخش، منتج شود.

خدابخشی در ادامه‌ی سخنانش با بیان این‌که اصل کار در کانون بر مبنای محبت است، هم‌دلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی را موجب تقویت کار جمعی دانست.

وی هم‌چنین فعالیت کانون استان را در فصل پاییز با توجه به برگزاری ۵۰ دوره آموزشی تخصصی شایسته‌ی تقدیر دانست و از کارشناسان و مسئولان مراکز خواست تا دستورالعمل‌های اجرایی و شیوه‌نامه‌های ارسالی را با دقت بیش‌تری مطالعه و در صورت نیاز نظرها و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

در ادامه‌ی این جلسه، فروهر معدنی معاون فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی کانون استان سمنان به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از چرایی و چگونگی تشکیل انجمن‌های تخصصی در راستای آیین‌نامه‌های ارسالی از سوی ستاد مرکزی پرداخت.

فاطمه حافظی مسئول مجتمع و راحله رجبی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان به‌عنوان  نمایندگان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی غرب و شرق استان به بیان نظرها و پیشنهادهای مربیان پرداختند.

بخشی از جلسه نیز به ارائه‌ی نظرها و دیدگاه‌های کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش به‌عنوان نمایندگان انجمن‌های قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، عکاسی، سرود، شعر، داستان و اقدام‌پژوهی اختصاص داشت.

گفتنی است؛ در پایان جلسه مدیرکل کانون استان سمنان با اهدای لوحی از طاهره جعفرزاده کارشناس روابط‌عمومی و دبیر شورای اقامه نماز استان به پاس کسب رتبه تقدیر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =