وبینار توجیهی کارگاه‌های تخصصی برخط فصل زمستان

وبینار توجیهی کارگاه‌های تخصصی برخط فصل زمستان با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که معاونان به کارشناسان ستادی نیز حضور داشتند، علی بینش با اشاره به برگزاری موفق کارگاه‌های برخط فصل پاییز تصریح کرد: حضور در کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری فرصتی برای کودکان و نوجوانان علاقمند است تا با آرامش فکری و روحی بیشتری در فعالیت‌های هنری و ادبی شرکت کنند. وی با بیان اینکه در فصل پاییز ۱۹ کارگاه فرهنگی هنری و ادبی به صورت برخط برای کودکان و نوجوانان اجرای فعالیت کردند تاکید کرد: در فصل تابستان تعداد این کارگاه‌ها ۱۳ عنوان بود که در پاییز هم در تعداد اعضا و هم عناوین کارگاه‌ها شاهد رشد خوبی بوده‌ایم.

مدیر کل کانون استان کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری را بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان دانست که به هر دلیل به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند و از طریق این کارگاه‌ها می توانند از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

بینش از مربیان مراکز به ویژه مربیان مسئول خواست تا با رایزنی و تبیین اهمیت این کارگاه‌ها با مدارس، روسای ادارات و نیز خانواده‌های اعضای مراکز کانون، اطلاع‌رسانی مناسبی را برای عضویت علاقه‌مندان در کارگاه‌های برخط زمستان صورت دهند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای فصل زمستان ۲۷ کارگاه تخصصی برخط در نظر گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه kpf.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

در این وبینار معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون استان نیز در خصوص موارد حوزه‌های کاری خود نکاتی را مورد تاکید قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =