آغاز کارگاه‌های تخصصی آنلاین زمستان در کانون استان آذربایجان شرقی

با اتمام مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری و ادبی فصل زمستان توسط کانون استان شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ثبت این کارگاه‌ها از ۷ دی ماه سال جاری آغاز شده بود.

نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، نجوم، موسیقی ارف، داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، ساختن زیورآلات تزئینی، کاردستی، ساخت عروسک‌های نمایشی، سفال، پرورش خلاقیت، حال‌خوش زندگی و تمرین نقل و گفتگو از جمله عناوین کارگاه‌های تخصصی فصل زمستان هستند که در سطوح مختلف مقدماتی، متوسط و پیشرفته و به تفکیک سن مخاطبان هم اکنون در حال برگزاری است.

این در حالی است که در فصل تابستان و پاییز به ترتیب سیزده و نوزده عنوان کارگاه به صورت آنلاین برگزار و این تعداد در فصل زمستان به جهت استقبال گسترده خانواده‌ها و مخاطبان کانون به بیست و هشت عنوان رسیده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا و به جهت مراقبت از کودکان و نوجوانان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی و در قالب کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی برخط برگزار می‌شود.

علاقهمندان به حضور در این کارگاه‌ها ‌می‌توانند با مراجعه به سامانه kpf.ir از خدمات و فعالیت‌های آموزشی آنلاین و آفلاین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =