آغاز ثبت نام کارگاه‌های زمستانی در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

ثبت‌نام در ١٠ عنوان کارگاه مجازی فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ویژه ترم زمستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه مجازی کانون به آدرس kvb.kpf.ir و یا kpf.ir تا ١٧ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۲۰ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

داستان نویسی مقدماتی ، شعر و قصه،  خوشنویسی قلم نی ، نقاشی،خط تحریری، طراحی، رباتیک (مهندسی خلاق) ، شاهنامه خوانی، حال خوش زندگی (مهارت جرأت مندی) و فن بیان(سخنوری) عناوین کارگاه‌های ترم زمستان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند.

برای شرکت کنندگان در دوره‌ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از طریق پرتال کانون به نشانی www.kvb.kpf.ir و یا www.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های برخط استانی قابل‌دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =