برگزاری شورای راهبری توسعه مدیریت کانون کهگیلویه و بویراحمد

شورای راهبری توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، شورای راهبری توسعه با هدف تحلیل گزارش عملکرد سال ۹۸ و تبیین و تشریح شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارسالی از ستاد کانون کشور در سال  ۹۹با حضور مدیرکل استان، کارشناسان  کانون استان برگزار گردید.

کبری اخلاقی نیا،مدیرکل کانون استان، ضمن تقدیر از تلاش همکاران جهت کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در سال ۹۸ ، به رسالت کانون در امر تربیت انسان و تاثیر روحی و روانی در کودکان و نوجوانان، اشاره کرد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کانون قابل اندازه ‌گیری نبوده و نمی توان در چرخه ارزیابی و ارائه مستندات قرار گیرد.

وی مواردی از شاخصهای عمومی را که برای کانون، عدم مصداق دارند، برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در ارتقای بخش‌های دیگر تمام تلاش مجموعه را در سال ۹۹ داشته باشند.

ضرورت تشکیل نشست‌های تحلیلی و کارشناسی در خصوص وضعیت فعلی فعالیت های فرهنگی و هنری و تهیه چشم انداز این فعالیت ها تا پایان سال  ، تشریح شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۹، تقسیم کار کارشناسان جهت ارزیابی عملکرد سال ۹۹ از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =