ادای احترام کانونی‌ها به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان

همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان ضمن گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، با آرمان‌های بلند بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شهیدان این دیار میثاقی‌ دوباره بستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نخستین ویژه‌برنامه‌ چهل‌ودومین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی کانون  گیلان، تجدیدمیثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و شهیدان این دیار بود.

برهمین‌اساس، مدیرکل و جمعی از همکاران ستادی این مجموعه‌ی فرهنگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، همراهی‌همیشگی‌شان با آرمان‌های بلند این نظام مردمی را به تصویرکشیدند.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج حاج قاسم سلیمانی کانون استان گیلان نیز سخنران این آیین بود و با تبریک چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی به حاضران، از نقش امام خمینی (ره) و مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) در شکل‌گیری این نظام‌مردمی‌سخن‌گفت و شهیدان پشتوانه‌ای معنوی برای انقلاب اسلامی دانست.

سیدجلیل میرعظیمی دیگر بخش سخنان خود را به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی اختصاص‌داد و با اشاره به بحران‌های کشورهای مسلمان تصریح‌کرد: آنچه ایران اسلامی را از دیگر کشورها متمایزمی‌کند، ولایت‌پذیری ایرانیان در سایه رهبری واحد، مقاوم و مستحکم انقلابی است.

وی هم‌چنین، باورمندی به آموزه‌های اسلامی، استکبارستیزی و شجاعت را از  شاخصه‌های سکانداران رهبری این نظام برشمرد و نفوذ در قلوب افراد جامعه ‌ را راز آسایش و امنیت کشور عنوان‌کرد.

او در عین‌حال، از پویایی و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی سخن‌به‌میان‌آورد و با اشاره به نقش فعالان فرهنگی در پیش‌برد اهداف انقلاب اظهارکرد: امروزه شاهد بهره‌گیری دشمنان از تمامی ظرفیت‌ها برای آسیب‌رسانی به انقلاب هستیم و پس از ناکامی آنان در جبهه‌های نظامی، تهاجم فرهنگی در دستور کار معاندان و بدخواهان قراردارد.

این فعال فرهنگی برهمین اساس، «مدیریت بحران‌های فرهنگی» را یک اولویت ارزیابی‌کرد و فعالیت‌های بنیادی در مسیر صیانت از دست‌آوردهای نظامی و فرهنگی انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی را مهم و ضروری خواند.

وی در این ارتباط توضیح‌داد: آینده‌سازان از مهم‌ترین اهداف دشمنان به‌شمارمی‌روند و از این رو تعمیق باورهای دینی و انقلابی آنان مهم‌ترین هدف مجموعه‌های فرهنگی، به ویژه‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌شمارمی‌رود.

پایان‌بخش سخنان سیدجلیل میرعظیمی، اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و موفقیت دانشمندان ایرانی در ساخت واکس این بیماری بود و وی با ابراز امیدواری به ریشه‌کنی این ویروس منحوس در ‌کشور  با همراهی کودکان و نوجوانان گفت: حضور همکاران ستادی کانون در این آیین، به پشتوانه حرکت‌های فرهنگی مربیان و اعضا بر بستر فضای مجازی و به نمایندگی از کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی صورت‌گرفته‌است.

یادآورمی‌شود،کانون پرورش فکری کودکان و مسوولیت  کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت چهل‌و دومین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده‌دارد که با شعار« انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ برگزارمی‌شود.  

ادای احترام کارکنان کانون رودبار به شهیدان؛ در قالب کارگروه کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =