کد خبر: 302965
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
بازدید 155
کاروان شادپیمایی کانون پرورش فکری همدان زنگ انقلاب را نواختند

در اولین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، کاروان شادپیمایی خودروهای کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه عروسکها، در هنرستان تهذیب شهر همدان حاضر شدند و در نواختن زنگ انقلاب شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و اولین روز از دهه مبارک فجر، کاروان شادپیمایی انقلاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از یازده خودرو کتابخانه سیار روستایی، عروسک‌های غول‌پیکر و مینی‌بوس کتابخانه سیار شهری، با طی نمودن مسیرهای مختلف شهر، در هنرستان دخترانه تهذیب حضور یافتند و در مراسم نواختن زنگ انقلاب شرکت کردند.
این مراسم با حضور مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استانی در هنرستان‌ دخترانه تهذیب برگزار شد.
بعد از این مراسم کاروان شادپیمایی کانون با عبور از مسیرهای مختلف شهر و پخش آهنگ‌های انقلابی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و شهروندان بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۵۷ را برای شهروندان زنده کردند.
گفتی است رادیو انقلاب کانون نیز، هم‌زمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی با پخش سرودهای دوران انقلاب و پیام تبریک کودکان و نوجوانان این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =