فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی را منتشر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی منتشر شد.

در همین راستا و هم‌زمان با شروع چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با انتشار فراخوانی، هنرمندان و علاقه‌مندان را به طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی دعوت کرد.

«ایده‌پردازی و خلاقیت با موضوع تولید ایرانی»، «تاثیر استفاده از محصولات ایرانی بر اشتغال» و «افزایش اعتماد ملی و خودباوری» از جمله هدف‌های انتشار این فراخوان عنوان شده است.

هم‌چنین از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد هنری، سن ۱۲ سال به بالا، اندازه‌ی اثر ۷۰*۵۰، فرمت jpeg و وضوح تصویر dpi ۳۰۰ از جمله شرایط شرکت و ارایه‌ی اثر در این فراخوان اعلام شده است.

گفتنی است مهلت ارسال اثر برای شرکت در این فراخوان ۳۰ بهمن‌ماه، اعلام نتیجه ۱۵ اسفندماه و زمان برگزاری نمایشگاه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تعیین شده است.

قابل ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار جمهوری اسلامی، روبه‌روی جمهوری چهارده، کد پستی ۹۸۱۶۹۶۶۵۷۴، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.(برای کسب اطلاع بیشتر، همکاران از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۴۸۸۸۱۳-۰۵۴ و ۳۳۴۸۸۷۳۶ داخلی ۱۳۱ پاسخگوی شما خواهند بود)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =