کد خبر: 303002
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
بازدید 81
فجرانه‌های کانون گیلان در بستر فضای مجازی

ویژه‌برنامه‌های چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان در درحال‌برگزاری است.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، اجرای ویژه‌برنامه‌های برخط و مجازی چهل‌ودومین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی، گویای پویایی و جریان‌سازی این نظام‌مردمی است که درسایه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا و با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بومی، به روند رو به رشد خود ادامه‌می‌دهد.

اجرای فعالیت‌های خلاقانه و هدف‌مند مربیان  مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان نیز نمونه‌ی بارزی از این حرکت‌های سازنده است که با هدف فرهنگ‌سازی و انتقال ارزش‌ها انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، در پرتال اینترنتی کانون به نشانی gilan.kpf.ir، صفحه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی صورت‌می‌گیرد.

برهمین اساس، در دومین روز از دهه مبارک فجر، «عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» در اولویت قرارداشت و مربیان کانون با تولید محتوای فرهنگی و در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده فضای مجازی، در  مسیر تحقق عدالت اجتماعی و فرهنگی و بهره‌مندسازی طیف ‌گسترده‌تری از مخاطبان گام‌برداشتند.

تولید و اشتراک‌گذاری کلیپ، حول محور روزشمار انقلاب اسلامی و شخصیت‌های تاثیرگذار این نظام‌مردمی، برگزاری کارگاه‌های برخط عمومی با محوریت ایام‌الله دهه‌فجر، انتشار فراخوان‌ مهرواره‌ نقاشی«ردپای امید»، «پیک‌فجر» و «عطر یاس انقلاب»، از جمله این فعالیت‌ها به‌شمارمی‌رفت.

این ویژه‌برنامه‌ها هم‌چنین، فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی فراهم‌کرد و آینده‌سازان ایران اسلامی با آماده‌سازی نماهنگ‌های انقلابی، خلق‌آثار و خوانش متن‌های ادبی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، به معرفی توان‌مندی‌های خودپرداختند.

برپایی نمایشگاه مجازی آثار برگزیده فراخوان ساخت عروسک‌های نمایشی و سنتی «گیل‌گیشه» و برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی مراکز فرهنگی هنری، از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعاملی سازنده با استانداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهر رشت بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =