مرکز تخصصی علوم کانون استان اصفهان گشایش یافت

هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر مرکز تخصصی علوم در مرکز فرهنگی‌ هنری شماره ١٠ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز با مشارکت موسسه مردم‌نهاد علم‌پژوهان جوان نصف جهان راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.
بر اساس این گزارش سید محمد قلمکاریان مدیرکل کانون استان اصفهان در آیین گشایش مرکز تخصصی علوم کانون در سخنانی از ارائه خدمات علمی، آموزشی، تحقیقاتی و مشاوره‌ای به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به پژوهش خبر داد.
وی تعامل و هم‌افزایی میان نهادها، سازمان‌ها و دانش‌آموخته‌های رشته‌های علوم زیستی برای پیشرفت برنامه‌ها و مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف تاسیس مرکز علوم کانون اصفهان عنوان کرد.


کیوان البرزیان دبیر اجرایی موسسه مردم‌نهاد علم‌پژوهان جوان نصف جهان نیز در این زمینه‌ گفت: علاوه بر مشارکت در راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم در کانون اصفهان قرار است در زمینه حمایت از ایده‌ها و طرح‌ها، برگزاری کارگاه‌ها و گردهم‌آیی‌های علمی، برگزاری جشنواره‌ها، مسابقه‌ها، دوره‌های کارآفرینی، بازدیدهای علمی و گردشگری زیستی، خلق کسب و کارهای کوچک برای تقویت روحیه کارآفرینی و خود اشتغالی  از این ‌پس با کانون پرورش فکری استان همکاری کنیم.
آیین گشایش مرکز تخصصی علوم کانون اصفهان با حضور معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری، رییس سازمان هلال احمر، معاونت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از کارشناسان و مسوولان کانون این استان روز ۱۲ بهمن ۱۳۹۹برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =