پرفروش‌ترین آثار کانون در نمایشگاه کتاب مجازی تهران

کتاب‌های‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران با استقبال خوب کاربران اینترنت روبرو شد که در صدر آن «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» اثر تازه منتشرشده کانون قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه روزهای اول تا دهم بهمن ۱۳۹۹ در سایت ویژه نمایشگاه و با حضور ناشران ایرانی و خارجی برپا شد که در آن کانون نیز آثار خود را ارایه کرد و موفق شد نزدیک به ۲۰هزار نسخه از آثار خود را در این نمایشگاه به‌فروش برساند.
در این میان «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» به نویسندگی و تصویرگری «اِما یارلت» و ترجمه مریم فیاضی که تنها چند روز از عرضه‌اش به بازار کتاب می‌گذرد در صدر پرفروش‌های کانون در این نمایشگاه قرار گرفت.
«بجو بجو» هیولایی کوچک و بازی‌گوش است که هر چیزی را که می‌بیند، می‌جود. صابون، جوراب، اردک‌های پلاستیکی، انگشت‌های پا و جالباسی و... اما او کتاب را بیشتر از همه دوست دارد که بجود تا به قصه‌های دیگر راه پیدا کند.
در این میان استقبال از سه عنوان کتاب کانون به زبان عربی و قرار گرفتن در فهرست کتاب‌های پرفروش کانون در نمایشگاه نیز قابل توجه بود.
بر همین اساس کانون نام ده عنوان از کتاب‌هایش را به عنوان پرفروش‌ترین آثارش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی کرد که پس از «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار»، نام کتاب‌های «شاعر و آفتاب» (زبان عربی) نوشته سیروس طاهباز و تصویرگری بهمن دادخواه با ترجمه عربی فیاض علیمات، «از این طرف نگاه کن» به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی، «بشنو از نی» (زبان عربی) به نویسندگی حسن تهرانی و تصویرگری ک-طالقانی و ترجمه عربی سیداحمد حائری و «دعای موش کوچولو» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت در این فهرست به‌چشم می‌خورد.
پس از آن نیز کتاب «عمو نوروز» (زبان عربی) نوشته فریده فرجام و تصویرگری فرشید مثقالی، با ترجمه عربی فیاض علیمات، «دنیا را بلرزان کوتی کوتی» از مجموعه «قصه‌های کوتی‌کوتی» نوشته فرهاد حسن‌زاده و تصویرگری هدی حدادی، «کلوچه‌های خدا»   به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت، «صد تایی‌ها» به نویسندگی و تصویرگری ماسایوکی سب و ترجمه رضوان خرمیان و «خداحافظ راکون پیر» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت در رتبه پنجم تا دهم پرفروش‌های کانون در نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =