کد خبر: 303096
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
بازدید 211
ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط مراکز کانون استان همدان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان، در چهارمین روز از جشن‌های دهه فجر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با حضور در مدارس، اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و جذاب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی این استان در چهارمین روز از جشن‌های دهه فجر اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف کردند. مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان با حضور در مدرسه شهید موسوی این شهر، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری به اجرای برنامه‌هایی از قبیل معرفی وقایع انقلاب به صورت تصویری برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم پرداخت.
حضور عروسک های غول پیکر در این مدرسه نشاط و شادی را به برنامه‌ها افزود. 
‏شایان ذکر است علاوه بر شرکت دانش‌آموزان این مدرسه، تعداد ۱۸۰ نفر از دانش‌آموزان نیز از طریق سامانه شاد از برنامه‌ها استفاده کردند.
در مرکز فرهنگی‌هنری رزن، مربیان با اجرای برنامه «شمع‌های همیشه روشن» و دعوت از خانواده شهید قنبری‌مشهود، اولین شهید انقلاب این شهرستان، یاد و خاطره این عزیز را بار دیگر زنده کردند.
مرکز فرهنگی‌هنری تویسرکان نیز، با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند، سپس با حضور در مزار شهید فرشید هرمزی، اولین شهید دوران انقلاب این شهرستان، مزار مطهر این شهید عزیز را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
مرکز فرهنگی‌هنری جوکار نیز با هدف زنده‌کردن یاد و خاطر شهیدان، در مزار شهدای این شهر حضور یافتند و قبور مطهرشان را غبارروبی کردند.
هم‌چنین از کوچه‌هایی که نامشان مزین به نام مبارک شهیدان بود، عکس گرفته و با تهیه کلیپ در کنار نام کوچه‌ها، به معرفی شهدای شهر خود در فضای مجازی، پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =