تجلیل امام جمعه و مسئولان شهری از اعضای کانون بسطام

دو عضو و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسطام و برگزیده مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» از سوی مدیرکل کانون استان سمنان، امام جمعه و مسئولان شهر تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی «جوانه‌های انقلاب» با رویکرد تجلیل از دو عضو و مربی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسطام و برگزیده مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» در چهارمین‌روز از دهه‌ی فجر در محل دفتر امام‌جمعه بسطام، برگزار و از سوی نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب امام‌جمعه و محمد سلیمان‌پور شهردار بسطام از فاطمه خدامی و رامیلا جعفری اعضای مرکز، مریم کریمی مسئول مرکز و سمانه رضایی مربی کارگاه‌های هنری مرکز بسطام تجلیل شد.

امام‌جمعه بسطام ضمن تبریک سال‌روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامی‌داشت مقام مادر و روز زن و ابراز خرسندی از میزبانی اعضا  و مربیان کانون پرورش فکری اظهار داشت: تجلیل از کودکان و نوجوانان هرچند ممکن است ناچیز باشد؛ اما اصل، دیده‌شدن و ارزش قائل‌شدن برای آینده‌سازان جامعه اسلامی است که مثمر ثمر خواهد بود و برای کودکان و نوجوانان و حتی والدین آن‌ها در قالب خاطره‌ای ماندگار، ثبت خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌نسب در ادامه‌ی سخنانش اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب قصه‌گویی، نقاشی و... را به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و آئینی از سوی مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام، شایسته‌ی تقدیر ویژه دانست.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن گرامی‌داشت یاد و نام حضرت امام(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما همواره به شهدای این سرزمین بدهکاریم و به همین نسبت در برابر کودکان و نوجوانان کشور مسئولیم و بایست بر مبنای این تفکر حرکت کنیم.

خدابخشی در ادامه با قدردانی از امام جمعه و مسئولان شهر بسطام، تصریح کرد: با توجه به مؤفقیت اعضا و مربیان کانون استان در طی سال ۱۳۹۹ تصمیم گرفتیم تا این عزیزان را در منطقه و شهر خودشان با حضور مسئولان در ‌برنامه‌ای باعنوان «جوانه‌های انقلاب» مورد تقدیر و تشویق قرار دهیم که جنبه‌های معنوی آن فراتر از جنبه‌های مادی و ماندگارتر است و در رفتارمندی برای کسانی‌که در عرصه‌های مختلف این نظام فعالیت می‌کنند، ارزش‌مند است.

گفتنی است؛ شهردار بسطام نیز در این برنامه از توجه مدیرکل به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار و هم‌چنین تلاش مربیان کانون پرورش فکری در کشف و پرورش استعدادهای اعضای کودک و نوجوان، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =