گسترش همکاری‌های کانون و پلیس فتا در کهگیلویه و بویراحمد

همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای صیانت از کودکان آنلاین گسترش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در نشست مدیرکل کانون و رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد که  در یاسوج  برگزار شد بر همکاری‌های این دو نهاد در راستای فرهنگی سازی استفاده صحیح از فضای مجازی و آشنا کردن شهروندان با امنیت در فضای سایبری تأکید شد.

در این ادامه نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  با اعلام آمادگی کانون در برگزاری نشست های  تخصصی صیانت از کودکان آنلاین برای کودکان و نوجوانان و مربیان کانون پرورش فکری  از مسوولان  پلیس فتا استان خواست که با کانون در این خصوص همکاری های لازم را داشته باشند.

اخلاقی نیا در ادامه ضمن قدردانی از استقبال پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری این نشست گفت: امروزه رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در بستر فضای مجازی سرعت چشمگیری داشته است و عدم آموزش‌های لازم از آسیب‌های این فضا به کاربران می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به‌خصوص به کودکان و نوجوانان این آینده‌سازان ایران اسلامی که در آستانه تشکیل هویت فردی و اجتماعی آن‌ها است ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: کانون در زمینه فرهنگ‌سازی با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود آمادگی کامل دارد با همکاری و مساعدت پلیس فتا استان برنامه های مختلفی را اجرا کند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد دراین نشست با بیان این‌که بهترین راه جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی آموزش صحیح شهروندان به‌خصوص کودکان و نوجوانان در استفاده صحیح از فضای سایبری و آموزش‌های لازم به مردم است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا در راستای فرهنگ‌سازی این مهم می‌توانند گام‌های مهمی بردارند.

سرهنگ روح الله شهبازی پورحفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی را از ارکان مهم استفاده از امکانات اینترنتی دانست و افزود: عدم توجه به این مهم می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد کند.

اشتراک تولید محتواهای پلیس فتا استان در فضای مجازی در اختیار کانون ، انعقاد تفاهم نامه دو نهاد ، برگزاری دوره های آموزشی برای کودکان ،نوجوانان و مربیان کانون ، از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =