تعمیق باورهای دینی در روزهای کرونایی/ مهرواره «نور و نیایش» مجازی برگزارشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان مهرواره «نور و نیایش» را با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی برگزارکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ این مهرواره هم‌زمان با چهل‌ودومین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب سلامی و با هدف انتقال آموزه‌های دینی و تعمیق باورهای اسلامی مخاطبان، در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی برگزارشد.

بسط و گسترش فعالیت‌های دینی، نهادینه‌سازی فرهنگ نماز درجامعه، جلب‌نظر کودکان و نوجوانان به مسایل مذهبی و اخلاقی و هم‌چنین، ثبت‌ و ضبط تجربه‌های سازنده، از دیگر اهداف برگزاری این مهرواره به‌شمار می‌رفت.

این درحالی‌است که مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از مخاطبان این مهرواره محسوب‌می‌شدند و با ارایه‌ی آثاری هدف‌مند و خلاقانه، ظرفیت‌های گسترده خود در این زمینه را در پرتال اینترنتی کانون  وشبکه‌های اجتماعی به نمایش‌گذاشتند.

تولید محتوای مناسب در سایه خلاقیت‌ورزی و استفاده از توان‌مندی‌ها و ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب در عمق‌بخشی به باورهای اسلامی، از دست‌آوردهای برگزاری این مهرواره و بیان‌گر رویکرد دینی فعالیت‌های کانون پرورش فکری بود که با اشتراک‌گذاری بیش از یکصد اثر همراه‌شد.

شایان‌ذکر است، ویژه‌برنامه‌های چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی با شعار« انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ‌۱۳۹۹ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =